Léto s námi

222 313 274

Po - Pá 9:00 do 18:00

So 9:30 do 14:00

flag-sk flag-cz
Vyberte zemi, středisko, hotel...
Od-Do

Od

Do

Délka pobytu



x Zrušit filtr
Dospělí






x Zrušit filtr
Děti





x Zrušit filtr
Doprava

Vyberte si dopravu


x Zrušit filtr
Rozšířený filtr

Termín




Cena

CZK

Strava











Typ zájezdu



Úroveň hotela od

Úroveň hotela do

Vybavení hotelu







Vyberte si zemi



x Zrušit filtr

Důležité informace

POJIŠTĚNÍ PROTI ÚPADKU


Naše CK Solvex je ve smyslu zákona c.281 / 2001 CFU pojištěna proti úpadku a insolventnosti v Pojišťovně Kooperativa A.Ş .. Pojištění znamená 100% záruku a garanci Vašich prostředků. Pojištění proti úpadku a insolventnosti je již zahrnuto v cenách pobytu.


KOMPLEXNÍ CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ


Součástí zájezdů CK Solvex je i komplexní cestovní pojištění pro účastníky zájezdu, které není zahrnuto v ceně zájezdu. Komplexní cestovní pojištění zahrnuje i pojištění pro případ, že zákazníkovi vzniknou náklady v souvislosti s jeho odstoupením z důvodu nemoci, resp. nehody od Smlouvy o zakázkách zájezdu. Pojistný vztah vzniká mezi účastníkem zájezdu a pojišťovací společností. V jednání o odškodnění pojistné události je pojišťovna v přímém vztahu k účastníkovi zájezdu. Cestovní kanceláři nepřísluší posuzovat existenci, případně výši uplatňovaných nároků z tohoto vztahu. Přesný rozsah krytí a podmínky komplexního cestovního pojištění jsou uvedeny v brožuře pojišťovací společnosti Kooperativa, kterou může objednatel obdržet ve všech provozech CK Solvex.


OBJEDNÁVÁNÍ ZÁJEZDŮ


Při osobní návštěvě na našich provozovnách v CK Solvex, telefonicky 02/2100 2100 (i prostřednictvím call centra 0904 638 227), přes internet prostřednictvím formuláře na www. solvex.sk, nebo u partnerských cestovních kanceláří po celém Slovensku většinou označených nálepkou s logem CK Solvex resp. jejich seznam podle míst najdete na www. Solvex. cz - Kontakty. Výběr doporučených prodejců najdete přímo v našem katalogu (na poslední straně). Při uzavírání smlouvy o obstarání zájezdu od Vás budeme potřebovat následující údaje: jméno a příjmení každého z cestujících, telefonický kontakt, datum narození, adresu trvalého bydliště. Po podepsání smlouvy o obstarání zájezdu je třeba uhradit zálohu ve výši 50% z celkové ceny zájezdu (pokud není dohodnuto jinak). Zbývající část celkové ceny zájezdu musí být uhrazena nejpozději 30 dnů před zahájením zájezdu.

Platba je možná v hotovosti v pobočkách CK Slovex, vkladem nebo převodem na náš účet v OTP, Tatra bance nebo v ČSOB (číslo úctu je uvedeno na Cestovní smlouvě).

Platby za zájezd je možné realizovat v našich provozech i na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit nebo hradit prostřednictvím poukázek společnosti Edenred Slovakia, s.r.o., Le Cheque Dejeuner, s.r.o., Sodexo Benefity, VAŠE Slovensko, s.r.o., Benefit Plus.


NÁVOD NA CESTU


7dní před realizací zájezdu Vám budou zaslány mailem pokyny na cestu (pouze v nezbytných případech zasílány poštou na výslovnou žádost klienta). Podmínkou zaslání voucheru (ubytovacího poukazu) je příjem 100% úhrady za objednaný zájezd od objednavatele. V pokynech naleznete podrobné informace k Vašemu odchodu resp. odletu na vytouženou dovolenou. Při prodeji zájezdu jako tzv. "Last minute", v době kratší než 7 dní před odletem / odjezdem, obdržíte pokyny na cestu po podpisu smlouvy o obstarání zájezdu a celkové úhradě zájezdu. V případě, že byste neobdrželi pokyny na cestu, kontaktujte prosím svého prodejce.


DOPRAVA

Letecká doprava: do Bulharska odlety z letišť Bratislava do Varny i do Burgasu a ze Sliače, Popradu, Košic do Burgasu, moderními a bezpečnými letadly typu McDonnell Douglas MD-84 a BOEING 737, tzv.charterovými lety, které jsou provozovány leteckou společností Bulgaria Air AD. Do ostatních námi organizovaných destinací Řecko, Turecko, Itálie, Černá Hora a Severní Kypr jsou odlety leteckou společností Travel Service, Corendon Airlines, Mistral Air a Montenegro Airlines. Letový plán a časy odletů stanoví letecká společnost, proto není v kompetenci CK vybírat a určovat si časy odletů. Přes úsilí CK Solvex a letecké společnosti dochází někdy vlivem technických problémů, počasí, přeplněnosti vzdušných koridorů k časovému posunu io několik hodin před plánovaným odletem. Odlet resp. přílet se může uskutečnit v jakémkoliv čase, tak ranních tak nočních hodinách. Let může z hlediska délky trvání přesahovat do následujícího dne. CK Solvex neodpovídá za změnu plánovaných odletů a případné zpoždění dopravních prostředků, ani neodpovídá za škody, které mohou vzniknout následkem zpoždění dopravního prostředku. Upozorňujeme zákazníky, že v případě zpoždění dopravního prostředku mu nevzniká právo na odstoupení od smlouvy. V případě zpoždění letu se letecká společnost řídí nařízením ES č. 261/2004 Evropského parlamentu rady. Odpovědnost za cestující od číši odbavení až po opuštění celního prostoru přebírá letecká společnost. První a poslední den slouží na dopravu a není zaručeno že tyto dny bude prostor na plnohodnotné využití dne jako ostatní dny dovolené. Cestovní kancelář si vyhrazuje právo na případnou změnu místa odletu / příletu, změnu trasy letu, mezipřistání, letecké společnosti, typu letadla a letového plánu. Klientům doporučujeme být 2 hodiny před odletem na dovolenou na letišti. V případě zpoždění se nebo zmeškání letu nemá klient nárok na kompenzaci od CK Solvex. Individuální doprava: klient, který použije vlastní dopravu do ubytovacího zařízení, sám odpovídá za dodržení termínu nástupu a ukončení pobytu, tj za čerpání resp. nečerpání zajištěných služieb.

STRATA nebo POŠKOZENÍ BATOŽINY

Pri ztrátě nebo poškození zavazadel je třeba hned na letišti na reklamačním oddělení sepsat protokol PIR, který je potřebný pro uplatnění nároku na odškodnění u pojišťovny Kooperativa.

UBYTOVANIE

Každý stát má své vlastní kritéria pro stanovování hotelů do jednotlivých kategorií, proto ani nedoporučujeme porovnávat standardy a kategorizaci v různých státech ani srovnávat jednotlivé pokoje v hotelu, které se také mohou lišit a nebývají přesně stejné. Zbytečně byste si kazily dovolenou. Přistýlky nemusí být pevná lůžka a většinou mají formu pohovky, rozkládacího gauče nebo křesla nebo tzv. "Ruské postele". Jejich přidáním mohou být prostory stísněné, ale třeba si uvědomit, že tato skutečnost je zohledněna v ceně zájezdu. Fotografie v našem katalogu jsou ilustrační a jednotlivé pokoje v hotelech se mohou lišit velikostí, zařízením, nábytkem. Některé hotely sestávají z několika budov, bungalovů, apartmánů, nejen z hlavní budovy a přidělení ubytování je plně v kompetenci hotelu. V hotelích se solárním vyhříváním (hlavně na řeckých ostrovech) se může občas stát že teče vlažná voda. Rychle se rozvíjející cestovní ruch způsobuje stavební činnost, kterou nemá žádná cestovní kancelář možnost ovlivnit nebo zabránit jí ani během sezóny. V souladu s mezinárodním standardem mohou být klienti ubytováni v den příjezdu až po 14,00 hod. a v den odjezdu jsou povinni uvolnit ubytovací zařízení do 10,00 hod. nebo i dříve. Pokud klient zůstane v zařízení déle než je dovoleno, musí doplatit za ubytování přímo na místě. Ani případný časový posun odchodu z letoviska neopravňuje zákazníka k delšímu používání pokoje. V případě, že hotel disponuje plážovým setem počet lehátek a slunečníků je omezen. Na jeden pokoj klienti obdrží 2 lehátka a slunečník, podle možnosti. D ovoľujeme si Vás upozornit, že přidělování pokojů je plně v kompetenci hotelu a recepcie.Cestovná kancelář nemůže tuto činnost ovlivnit. Může se stát, že navzdory Vaší požadavku a naší snaze nebudete ubytováni vedle sebe, i když se jedná o jednu rodinu, či skupinu osob, jelikož hotel nebude mít takové pokoje k dispozici. Pokud se speciální požadavky nepodaří zajistit, naše CK Vám nemůže poskytnout kompenzaci ani slevu, jelikož na tyto požadavky nevzniká žádný právní nárok. Klienti CK Solvex mají nárok na kategorii ubytování, kterou si objednali i uhradili. Z důvodu velkého zájmu o pobyty v Bulharsku, Turecku, Řecku, Itálii může dojít, zejména ve vrcholné sezóně a při koupi last minute zájezdů, k pro obsazení kapacit, které není způsobeno cestovní kanceláří, ale hotelovým zařízením a jeho managementem. CK Solvex upozorňuje klienty, že i navzdory všem snahám se ne vždy podaří zajistit objednané hotel, a to i v případě, že si ho klient neobjednal na last minute. V takovém případě naše CK vždy poskytuje klientům ubytování minimálně stejné resp. vyšší kategorie jako měli objednané. V cestovní smlouvě, kterou klient uzavírá je uvedeno naše hodnocení hotelu, nikoliv oficiální kategorie hotelu. Všechny vzdálenosti uvedené v katalogu jsou počítány vzdušnou čarou od ubytovací kapacity k danému bodu. Prosíme také o porozumění při organizaci ubytování, přihlašování se na ubytování na recepcích a přípravě ubytování, kdy při větších skupinách, noční příletech a střídání turnusů může docházet k delším čekacím dobám, přičemž místní zástupce CK, resp. delegát musí pokračovat v transferu s ostatními turisty do dalších hotelů. Dále upozorňujeme, že CK nemá možnost ovlivnit rozsah, obsah a podmínky TV / SAT vysílání, které si určuje provozovatel ubytovacího zařízení sám, a také z různých důvodů mohou nastat výpadky sítě wifi tak na pokoji, tak ve vyhrazených prostorách hotelu. Dovolená je pro turisty také spojována s nočním životem a zábavou. Proto jsou některá střediska plné zábavních podniků, v nichž je obvykle hlučný provoz a CK nemůže garantovat úplný pokoj.Ubytovanie v hotelích: ** - jednoduché ubytování s účelným zařízením, vhodné pro nenáročnou klientelu. *** - Ubytování střední kategorie s běžným vybavením a rozsahem stravování. **** - Ubytování vyšší kategorie pro náročnější klienty. ***** - Luxusní ubytování s nadprůměrným standardem služeb, ubytování a stravování, určené pro náročné klientov.Ubytovanie v penzionech: Penziony 1.kategorie: ubytování v pokojích, které mají vlastní sociální zařízení (sprcha / WC). Při ubytováních v penzionech se neuvádí je oficiální kategorie hvězdičkami, proto je označení v katalogu vyjádřením našeho hodnotenia.Ubytovacie zařízení poskytují několik druhů pokojů, mezi nejznámější patří: Dvoulůžkový pokoj / Doubleroom / DBL / 2 + 0 - 1 místnost se dvěma lůžky ve formě manželské postele nebo dvěma samostatnými lůžky. Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou / Doubleroom + extra bed / DBL + extra / 2 + 1 - 1 místnost se dvěma pevnými lůžky ve formě buď manželské postele nebo dvou samostatných lůžek s možností přidání jedné přistýlky. Každé hotel nabízí jiný typ přistýlky. Dvoulůžkový pokoj s 2 přistýlkami / Double room + 2 extra bed / DBL + 2 extra bed / 2 + 2 - 1 místnost se dvěma pevnými lůžky ve formě buď manželské postele nebo dvou samostatných lůžek s možností přidání dvou přistýlek. Rodinný pokoj / Family room - 1 místnost větších rozměrů se dvěma pevnými lůžky ve formě buď manželské postele nebo dvou samostatných lůžek umístěných vedle se dvěma přistýlkami. Studia - ubytování vhodné pro 2 - 4 osoby: 1 místnost se dvěma lůžky ve formě buď manželské postele nebo dvou samostatných lůžek, přistýlky bývají většinou formou gauče nebo roztahovacího křesla. V některých studiích se nachází kuchyňský kout. Apartmány -Ubytování vhodné pro 2, 4 - 6 osob: 1 nebo 2 místnosti, 2 pevná lůžka nebo 4 - 6 pevných lůžek, přistýlka většinou formou gauče nebo roztahovacího křesla. V některých apartmánech se nachází kuchyňský kout. Vybavení v kuchyňkách je zařízeno jen na přípravu jednoduchých jídel tzn jen základním kuchyňským nádobím. No Name / Ruleta hotel, penzion -anonymné ubytovací zařízení, které není určeno přesným názvem, ale ubytování bude poskytnuto v tom zařízení, kde je právě volná ubytovací kapacita za adekvátní cenu av odpovídající kategorii podle zmluvy.

VODA A ELEKTRICKÁ ENERGIE

Vo většině destinací je voda z vodovodu určená k přímé konzumaci. Vzhledem k tomu, že má jiné složení na jaké jsme zvyklí na Slovensku, doporučujeme si zakoupit vodu v uzavřených plastových lahvích v místních obchodech. V některých zemích může docházet v letních měsících k častějším výpadkům dodávek elektrické energie a teplé i studené vody.

KLIMATIZACE

Klimatizácia v ubytovacích zařízeních může být ovládána individuálně klientem, nebo řízená centrálně hotelem. Klimatizace nemusí být v provozu 24 hodin denně, závisí to na rozhodnutí hotelu. U hotelů nižší kategorie se stává, že klimatizace bývá v provozu pouze několik hodin denně. Hluk při provozu klimatizace bohužel nelze vyloučit. Některé ubytovací kapacity nabízejí klimatizaci pouze v daném termínu. Přesný termín od - do závisí na konkrétním ubytovacího zariadenia.

KOUPELNA

Upratování koupelny a pokojů a výměna ručníků je podmíněno kategorizací ubytovacího zařízení. Doporučujeme vzít si s sebou hygienické potřeby při ubytování v hotelech nižší kategorie a do apartmánů a studií v penzionech kromě nich i potřeby na mytí nádobí. Mnohé hotely nižší kategorie v Itálii a Bulharsku mají koupelny spojené spolu s WC bez odděleného sprchového kúta.VÝHĽAD NA MOREIzby s výhledem na moře mají přímý nebo boční výhled na moře, resp. pokoje jsou orientovány na mořskou stranu. Výhledu může částečně bránit část budovy nebo zeleň. Výhled na moře je ovlivněn vzdáleností hotelu od moře. A je běžné, že ve výhledu z hotelu na moře je vidět před mořem i okolní krajinu (např. Parkoviště, místní komunikaci a jiné).

STRAVOVANIE

Bulharská, řecká, turecká, italská kuchyně jsou považovány za velmi zdravé. Stravování v jednotlivých zemích je výrazně ovlivněno místními zvyklostmi. Každá národní kuchyně však nabízí speciality, na kterých si mohou pochutnat i největší labužníci. Jelikož jde o změnu prostředí a způsobu připravování jídel ve srovnání s tím, na co jsme na Slovensku zvyklí, mohou se některým klientům objevit žaludeční problémy, které nelze vyhodnocovat jako použití nekvalitních potravin ze strany hotelu. Kvalita, bohatost a pestrost jídel je závislá od úrovně a kategorie ubytování. Většinou je poskytováno formou švédských stolů. Jen v některých případech jsou večeře (v Itálii většinou i obědy i večeře) servírované s možností výběru ze tří jídel (předkrm, salát, hlavní jídlo, zákusek resp. Ovoce). Nápoje k hlavním jídlům nejsou v ceně (nejvíce v Itálii), pokud se nejedná o služby all inclusive.Kontinentálne snídaně - většinou jsou servírované. Skládají: teplý nápoj, místní chléb, máslo, džem.Rozšírené kontinentální snídaně formou bufetu - samoobslužný výběr. Doplněno kontinentální snídaně o místní sýr nebo uzeninu, případně vejce, v některých případech o zeleninu a ovocie.Raňajky formou švédských stolů - samoobslužný volný výběr v rozsahu rozšířené kontinentální snídaně, obohacené o ovoce, zeleninu, popřípadě o teplé pokrmy. Ze žádných stravovacích zařízení se nedovoluje vynášet jídlo bez výslovného dovolení hotelového personálu.

STRAVOVÁNÍ FORMOU "ALL INCLUSIVE"

Znamená poskytování stravování a nápojů v rámci fixního rozvrhu daného ubytovacího zařízení uvedeného v katalogu. Služby nad rámec daného "All Inclusive" balíčku jsou vždy zpoplatněny zvlášť. V tomto případě se to týká i pitnej vody, která je poskytována v rámci fixního rozvrhu balíčku "All Inclusive" a není dovoleno vynášet neomezené množství pitné vody na pokoj nebo na pláž, tedy mimo prostor vyhrazený ubytovacím zařízením. Hotel má k dispozici např. lobby bar nebo bar u bazénu a je běžné, že nad rámec balíčku "All Inclusive" je třeba si nápoje a pitnou vodu zakoupit. "All Inclusive" zahrnuje snídaně, obědy, večeře formou bufetových (švédských) stolů nebo formou menu, místní nealkoholické a alkoholické nápoje během dne, případně dodatečné občerstvení. Minibar na hotelovém pokoji není součástí "All Inclusive". Většinou všude záleží na majiteli hotelu, jakým způsobem si systém "All Inclusive" služeb konkrétní upraví, proto dochází k odlišnostem v jednotlivých hotelích a ubytovacích zařízeních. Každý systém "All Inclusive" služeb se liší také v jednotlivých státech a není možné systém "All Inclusive" služeb v jednotlivých zemích nebo státech srovnávat. Kvalita a rozsah "All Inclusive" nabídky je ovlivněna kategorií hotelu. "Ultra All Inclusive" rozumí poskytování stravování a nápojů formou "All Inclusive" a navíc další služby jako např. časné a pozdní snídaně, "midnight soup", nabídku importovaných alkoholických nápojů, osušky, animační programy, tematické večery a pod. "All Inclusive Light" je stravování, které zahrnuje snídaně, obědy, večeře, nealkoholické a některé alkoholické (víno a pivo) nápoje. V nabídce jsou nealkoholické a alkoholické nápoje místní výroby (pivo a víno) podle fixního rozvrhu, který je v kompetenci hotelu. Každý hotel nabízí různý rozsah služeb "All Inclusive". Kompletní rozpis služby "All Inclusive" pro daný hotel je možné si vyžádat na recepci. Stravování a využívání služeb přísluší klientům od jejich ubytování až po od ubytování v hoteli.

PLÁŽE A BAZÉNY

Pláže před hotelovými zařízeními jsou téměř všude ve veřejném vlastnictví a jejich čištění je v kompetenci místních obcí. Jsou přístupné i místním obyvatelům, jejichž chování se může lišit od zvyklostí v naší zemi, proto si třeba dávat vždy pozor i na věci. Také není vyloučeno, že změna povětrnostních podmínek dočasně omezí pobyt na pláži - náplavy řas, vodních trav, drobných kamínků a pod. Tyto skutečnosti jsou neovlivnitelné. Počet lehátek a slunečníků na pláži, čí u bazénu, neodpovídá kapacitě ubytovacího zařízení. Údaje o vzdálenosti hotelu od pláže v katalogu jsou pouze orientační a jsou počítá vzdušnou čarou. Z hygienických důvodů je nutné dodávat do bazénu určité množství chemikálií. Během letní sezóny jsou v hotelových zařízeních obvykle k dispozici od 08:00 do 18:00 hod. Protože ne všechny hotelové bazény mají filtraci, je možné, že někdy budou bazény v určitém číše mimo prevádzky.

DELEGÁT

Na místě pobytu je Vám k dispozici pečlivě vybraný delegát, který zná dobře místní poměry a ochotně Vám ve všem pořadí. Jeho návštěvní hodiny a telefonický kontakt v případě potřeby jsou zaznamenány na informační tabuli ve vstupní hale nebo v informačních šanonech resp. na recepci ubytovacího zařízení, nebo v případě ubytování v penzionech v sídle partnerské CK. V Bulharsku máme v mnoha letoviscích dokonce i vlastní kanceláře, kde se během otevíracích hodin také můžete obrátit s jakýmkoliv dotazem na našich zkušených delegátů. V případě pojistné události je nutné vždy kontaktovat delegáta, který je přesně informován jak postupovat a pomůže Vám řešit jakýkoliv zdravotní problém resp. pojistnou udalosť.

FAKULTATÍVNE VÝLETY

Bližšie informace o možných výletech můžete čerpat z informačních knih CK Solvex na místě pobytu, umístěných většinou u recepce hotelu a Vás o nich bude informovat delegát a zástupce CK Solvex na informačních schůzkách. Výlet si můžete objednat u našeho delegáta v místní měně nebo v eurách.

ŽIVOČÍCHY

Neovplyvniteľnou skutečností, se kterou se můžete v jednotlivých destinacích setkat, je výskyt drobných živočichů a hmyzu v ubytovacích zařízeních a to i přes úsilí hoteliérů a majitelů ubytovacích objektů o jejich odstranění. Ve střediscích se vyskytují komáři a drobný hmyz, proto je lepší si vzít si s sebou prostředky proti hmyzu a nenechávat v pokoji nechráněné potraviny. Výskyt hmyzu však neznamená, že ubytování, resp. hotelové středisko není čisté nebo je nehygienické. Tuto skutečnost nemůžeme nijak ovplyvniť.

VÝHRADA NA ZMĚNY PRODEJCE CK SOLVEXPonuka v tomto katalogu je připravována ve značném časovém předstihu před realizací zájezdu ai přes vynaloženému úsilí pečlivě připravit všechny informace v katalogu o dopravě, ubytování a rozsahu poskytovaných služeb, mohou nastat i nové okolnosti, které mají vliv na podmínky realizace připravovaných zájezdů. Vyhrazujeme si proto právo na jejich změnu.


POISTENIE PROTI ÚPADKU

Naša CK Solvex je v zmysle zákona c.281/2001 Z.z. poistená proti úpadku a insolventnosti v Poisťovni Kooperativa a.s.. Poistenie znamená 100% záruku a garanciu Vašich prostriedkov. Poistenie proti úpadku a insolventnosti je už zahrnuté v cenách pobytu.

KOMPLEXNÉ CESTOVNÉ POISTENIE

Súčasťou zájazdov CK Solvex je i komplexné cestovné poistenie pre účastníkov zájazdu, ktoré nie je zahrnuté v cene zájazdu. Komplexné cestovné poistenie zahŕňa i poistenie pre prípad, že objednávateľovi vzniknú náklady v súvislosti s jeho odstúpením z dôvodu choroby resp. nehody od Zmluvy o obstarávaní zájazdu. Poistný vzťah vzniká medzi účastníkom zájazdu a poisťovacou spoločnosťou. V jednaní o odškodnení poistnej udalosti je poisťovacia spoločnosť v priamom vzťahu k účastníkovi zájazdu. Cestovnej kancelárii nenáleží posudzovať existenciu, prípadne výšku uplatňovaných nárokov z tohto vzťahu. Presný rozsah krytia a podmienky komplexného cestovného poistenia sú uvedené v brožúre poisťovacej spoločnosti Kooperativa, ktorú môže objednávateľ obdržať vo všetkých prevádzkach CK Solvex.

OBJEDNÁVANIE ZÁJAZDOV

Pri osobnej návšteve na našich prevádzkach v CK Solvex, telefonicky 02/2100 2100 (aj prostredníctvom call centra 0904 638 227), cez internet prostredníctvom formulára na www. solvex.sk, alebo u partnerských cestovných kancelárií po celom Slovensku zväčša označených nálepkou s logom CK Solvex resp. ich zoznam podľa miest nájdete na www. solvex. sk – Kontakty. Výber odporúčaných predajcov nájdete priamo v našom katalógu (na poslednej strane). Pri uzatváraní Zmluvy o obstaraní zájazdu od Vás budeme potrebovať nasledovné údaje: meno a priezvisko každého z cestujúcich, telefonický kontakt, dátum narodenia, adresu trvalého bydliska. Po podpísaní Zmluvy o obstaraní zájazdu je potrebné uhradiť zálohu vo výške 50% z celkovej ceny zájazdu (pokiaľ nie je dohodnuté inak). Zvyšná časť celkovej ceny zájazdu musí byť uhradená najneskôr 30 dní pred začiatkom zájazdu.
Platba je možná v hotovosti v pobočkách CK Slovex, vkladom alebo prevodom na náš účet v OTP, Tatra banke alebo v ČSOB (číslo úctu je uvedené na Zmluve o obstaraní zájazdu).
Platby za zájazd je možné realizovať v našich prevádzkach i na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit alebo hradiť prostredníctvom poukážok spoločnosti Edenred Slovakia, s.r.o., Le Cheque Dejeuner, s.r.o., Sodexo Benefity, VAŠA Slovensko, s.r.o., Benefit Plus.

POKYNY NA CESTU

7dní pred realizáciou zájazdu Vám budú zaslané mailom pokyny na cestu (len v nevyhnutných prípadoch zasielané poštou na výslovné požiadanie klienta). Podmienkou zaslania voucheru (ubytovacieho poukazu) je obdržanie 100% úhrady za objednaný zájazd od objednávateľa. V pokynoch nájdete podrobné informácie k Vášmu odchodu resp. odletu na vytúženú dovolenku. Pri predaji zájazdu ako tzv. „last minute“, v dobe kratšej ako 7 dní pred odletom/odchodom, obdržíte pokyny na cestu po podpise Zmluvy o obstaraní zájazdu a celkovej úhrade zájazdu. V prípade, že by ste neobdržali pokyny na cestu, kontaktujte prosím svojho predajcu.

DOPRAVA

Letecká doprava: do Bulharska odlety z letísk Bratislava do Varny i do Burgasu a zo Sliača, Popradu, Košíc do Burgasu, modernými a bezpečnými lietadlami typu McDonnell Douglas MD-84 a BOEING 737, tzv.charterovými letmi, ktoré sú prevádzkované leteckou spoločnosťou Bulgaria Air AD. Do ostatných nami organizovaných destinácií Grécko, Turecko, Taliansko, Čierna Hora a Severný Cyprus sú odlety leteckou spoločnosťou Travel Service, Corendon Airlines, Mistral Air a Montenegro Airlines. Letový plán a časy odletov stanovuje letecká spoločnosť, preto nie je v kompetencii CK vyberať a určovať si časy odletov. Napriek úsiliu CK Solvex a leteckej spoločnosti dochádza niekedy vplyvom technických problémov, počasia, preplnenosti vzdušných koridorov k časovému posunu aj o niekoľko hodín pred plánovaným odletom. Odlet, resp. prílet sa môže uskutočniť v akomkoľvek čase, tak ranných ako aj nočných hodinách. Let môže z hľadiska dĺžky trvania presahovať do nasledujúceho dňa. CK Solvex nezodpovedá za zmenu plánovaných odletov a prípadné meškanie dopravných prostriedkov, ani nezodpovedá za škody, ktoré môžu vzniknúť následkom meškania dopravného prostriedku. Upozorňujeme zákazníkov, že v prípade meškania dopravného prostriedku mu nevzniká právo na odstúpenie od zmluvy. V prípade meškania letu sa letecká spoločnosť riadi nariadením ES č. 261/2004 Európskeho parlamentu rady. Zodpovednosť za cestujúcich od čašu odbavenia až po opustenie colného priestoru preberá letecká spoločnosť. Prvý a posledný deň slúži na dopravu a nie je zaručené že tieto dni bude priestor na plnohodnotné využitie dňa ako ostatné dni dovolenky. Cestovná kancelária si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu miesta odletu/príletu, zmenu trasy letu, medzipristátia, leteckej spoločnosti, typu lietadla a letového plánu. Klientom odporúčame byť 2 hodiny pred odletom na dovolenku na letisku. V prípade oneskorenia sa alebo zmeškania letu nemá klient nárok na kompenzáciu od CK Solvex.

Individuálna doprava: klient, ktorý použije vlastnú dopravu do ubytovacieho zariadenia, sám zodpovedá za dodržanie termínu nástupu a ukončenia pobytu, t.j. za čerpanie resp. nečerpanie zabezpečených služieb.

STRATA alebo POŠKODENIE BATOŽINY

Pri strate alebo poškodení batožiny je potrebné hneď na letisku na reklamačnom oddelení spísať protokol P.I.R., ktorý je potrebný pre uplatnenie nároku na odškodnenie u poisťovne Kooperativa.

UBYTOVANIE

Každý štát má svoje vlastné kritéria pre zaradovanie hotelov do jednotlivých kategórií, preto ani neodporúčame porovnávať štandardy a kategorizáciu v rôznych štátoch ani porovnávať jednotlivé izby v hoteli, ktoré sa takisto môžu líšiť a nebývajú presne rovnaké. Zbytočne by ste si kazili dovolenku. Prístelky nemusia byť pevné lôžka a zväčša majú formu pohovky, rozkladacieho gauča alebo kresla alebo tzv. „ruskej postele“. Ich pridaním môžu byť priestory stiesnené, ale treba si uvedomiť, že táto skutočnosť je zohľadnená v cene zájazdu. Fotografie v našom katalógu sú ilustračné a jednotlivé izby v hoteloch sa môžu líšiť veľkosťou, zariadením, nábytkom. Niektoré hotely pozostávajú z niekoľkých budov, bungalovov, apartmánov, nie len z hlavnej budovy a pridelenie ubytovania je plne v kompetencii ubytovacieho zariadenia. V hoteloch so solárnym vyhrievaním (hlavne na gréckych ostrovoch) sa môže občas stať že tečie vlažná voda. Rýchlo sa rozvíjajúci cestovný ruch spôsobuje stavebnú činnosť, ktorú nemá žiadna cestovná kancelária možnosť ovplyvniť alebo zabrániť jej ani počas sezóny. V súlade s medzinárodným štandardom môžu byť klienti ubytovaní v deň príchodu až po 14,00 hod. a v deň odchodu sú povinní uvoľniť ubytovacie zariadenie do 10,00 hod. alebo aj skôr. Ak klient zostane v ubytovacom zariadení dlhšie ako je dovolené, musí doplatiť za ubytovanie priamo na mieste. Ani prípadný časový posun odchodu z letoviska neoprávňuje zákazníka k dlhšiemu používaniu izby. V prípade, že hotel disponuje plážovým setom počet ležadiel a slnečníkov je obmedzený. Na jednu izbu klienti dostanú 2 ležadlá a slnečník, podľa možnosti. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že prideľovanie izieb je plne v kompetencii ubytovacieho zariadenia a recepcie.Cestovná kancelária nemôže túto činnosť ovplyvniť. Môže sa stať, že napriek Vašej požiadavke a našej snahe nebudete ubytovaní vedľa seba, i keď sa jedná o jednu rodinu, či skupinu osôb, nakoľko hotel nebude mať takéto izby k dispozícii. Pokiaľ sa špeciálne požiadavky nepodarí zaistiť, naša CK Vám nemôže poskytnúť kompenzáciu ani zľavu, nakoľko na tieto požiadavky nevzniká žiaden právny nárok. Klienti CK Solvex majú nárok na kategóriu ubytovania, ktorú si objednali aj uhradili. Z dôvodu veľkého záujmu o pobyty v Bulharsku, Turecku, Grécku, Taliansku môže dôjsť, najmä vo vrcholnej sezóne a pri kúpe last minute zájazdov, k pre obsadeniu kapacít, ktoré nie je spôsobené cestovnou kanceláriou, ale hotelovým zariadením a jeho manažmentom. CK Solvex upozorňuje klientov, že aj napriek všetkým snahám sa nie vždy podarí zabezpečiť objednaný hotel, a to aj v prípade, že si ho klient neobjednal na last minute. V takomto prípade naša CK vždy poskytuje klientom ubytovanie minimálne rovnakej resp. vyššej kategórie ako mali objednané. V Zmluve o obstaraní zájazdu, ktorú klient uzatvára je uvedené naše hodnotenie hotela, nie oficiálna kategória hotela. Všetky vzdialenosti uvedené v katalógu sú rátané vzdušnou čiarou od ubytovacej kapacity k danému bodu. Prosíme tiež o porozumenie pri organizácii ubytovania, prihlasovaní sa na ubytovanie na recepciách a príprave ubytovania, kedy pri väčších skupinách, nočných príletoch a striedaní turnusov môže dochádzať k dlhším čakacím dobám, pričom miestny zástupca CK, resp. delegát musí pokračovať v transfere s ostatnými turistami do ďalších hotelov. Ďalej upozorňujeme, že CK nemá možnosť ovplyvniť rozsah, obsah a podmienky TV/SAT vysielania, ktoré si určuje prevádzkovateľ ubytovacieho zariadenia sám, a tiež z rôznych dôvodov môžu nastať výpadky siete wifi tak na izbe, ako aj vo vyhradených priestoroch hotela. Dovolenka je pre turistov tiež spájaná s nočným životom a zábavou. Preto sú niektoré strediská plné zábavných podnikov, v ktorých je obvykle hlučná prevádzka a CK nemôže garantovať úplný pokoj.

Ubytovanie v hoteloch:

** - jednoduché ubytovanie s účelným zariadením, vhodné pre nenáročnú klientelu.
*** - ubytovanie strednej kategórie s bežným vybavením a rozsahom stravovania.
**** - ubytovanie vyššej kategórie pre náročnejších klientov.
***** - luxusné ubytovanie s nadpriemerným štandardom služieb, ubytovania a stravovania, určené pre náročných klientov.

Ubytovanie v penziónoch:
Penzióny 1.kategórie: ubytovanie v izbách, ktoré majú vlastné sociálne zariadenie (sprcha/ WC). Pri ubytovaniach v penziónoch sa neuvádza ich oficiálna kategória hviezdičkami, preto je označenie v katalógu vyjadrením nášho hodnotenia.

Ubytovacie zariadenia poskytujú viacero druhov izieb, medzi najznámejšie patria:

Dvojlôžková izba/Doubleroom /DBL/ 2+0 - 1 miestnosť s dvomi posteľami vo forme manželskej postele alebo dvomi samostatnými lôžkami.
Dvojlôžková izba s prístelkou/ Doubleroom + extra bed/ DBL + extra/ 2+1 - 1 miestnosť s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok s možnosťou pridania jednej prístelky. Každé ubytovacie zariadenie poskytuje iný typ prístelky.
Dvojlôžková izba s 2 prístelkami/ Double room + 2 extra bed/DBL + 2 extra bed/ 2+2 - 1 miestnosť s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok s možnosťou pridania dvoch prísteliek.
Rodinná izba/Family room - 1 miestnosť väčších rozmerov s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok umiestených vedľa s dvoma prístelkami.
Štúdiá - ubytovanie vhodné pre 2 – 4 osoby: 1 miestnosť s dvomi posteľami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok, prístelky bývajú zväčša formou gauču alebo rozťahovacieho kresla. V niektorých štúdiách sa nachádza kuchynský kút.
Apartmány -ubytovanie vhodné pre 2 , 4 – 6 osôb: 1 alebo 2 miestnosti, 2 pevné lôžka alebo 4 - 6 pevných lôžok, prístelka zväčša formou gauču alebo rozťahovacieho kresla. V niektorých apartmánoch sa nachádza kuchynský kút. Vybavenie v kuchynkách je zariadené len na prípravu jednoduchých jedál t.j. len základným kuchynským riadom.
No Name/Ruleta hotel, penzión -anonymné ubytovacie zariadenie, ktoré nie je určené presným názvom, ale ubytovanie bude poskytnuté v tom ubytovacom zariadení, kde je práve voľná ubytovacia kapacita za adekvátnu cenu a v zodpovedajúcej kategórii podľa zmluvy.

VODA A ELEKTRICKÁ ENERGIA

Vo väčšine destinácií je voda z vodovodu určená k priamej konzumácii. Vzhľadom na to, že má iné zloženie na aké sme zvyknutí na Slovensku, odporúčame si zakúpiť vodu v uzavretých plastových fľašiach v miestnych obchodoch. V niektorých štátoch môže dochádzať v letných mesiacoch k častejším výpadkom dodávok elektrickej energie a teplej i studenej vody.

KLIMATIZÁCIA

Klimatizácia v ubytovacích zariadeniach môže byť ovládaná individuálne klientom, alebo riadená centrálne hotelom. Klimatizácia nemusí byť v prevádzke 24 hodín denne, závisí to od rozhodnutia hotela. U hotelov nižšej kategórie sa stáva, že klimatizácia býva v prevádzke iba niekoľko hodín denne. Hluk pri prevádzke klimatizácie, žiaľ, nemožno vylúčiť. Niektoré ubytovacie kapacity ponúkajú klimatizáciu len v danom termíne. Presný termín od – do závisí od konkrétneho ubytovacieho zariadenia.

KÚPEĽNA

Upratovanie kúpeľne a izieb a výmena uterákov je podmienené kategorizáciou ubytovacieho zariadenia. Odporúčame vziať si so sebou hygienické potreby pri ubytovaní v hoteloch nižšej kategórie a do apartmánov a štúdií v penziónoch okrem nich i potreby na umývanie riadu. Mnohé hotely nižšej kategórie v Taliansku a Bulharsku majú kúpeľne spojené spolu s WC bez oddeleného sprchovacieho kúta.

VÝHĽAD NA MORE

Izby s výhľadom na more majú priamy alebo bočný výhľad na more resp. izby sú orientované na morskú stranu. Výhľadu môže čiastočne brániť časť budovy alebo zeleň. Výhľad na more je ovplyvnený vzdialenosťou hotela od mora. A je bežné, že vo výhľade z hotela na more je vidieť pred morom aj okolitú krajinu (napr. parkovisko, miestnu komunikáciu a iné).

STRAVOVANIE

Bulharská, grécka, turecká, talianska kuchyňa sú považované za veľmi zdravé. Stravovanie v jednotlivých krajinách je výrazne ovplyvnené miestnymi zvyklosťami. Každá národná kuchyňa však ponúka špeciality, na ktorých si môžu pochutnať aj najväčší labužníci. Keďže ide o zmenu prostredia a spôsobu pripravovania jedál v porovnaní s tým, na čo sme na Slovensku zvyknutí, môžu sa niektorým klientom objaviť žalúdočné problémy, ktoré nemožno vyhodnocovať ako použitie nekvalitných potravín zo strany hotela. Kvalita, bohatosť a pestrosť jedál je závislá od úrovne a kategórie ubytovania. Zväčša je poskytované formou švédskych stolov. Len v niektorých prípadoch sú večere (v Taliansku väčšinou aj obedy aj večere) servírované s možnosťou výberu z troch jedál (predjedlo, šalát, hlavné jedlo, zákusok resp. ovocie). Nápoje k hlavným jedlám nie sú v cene (najviac v Taliansku), pokiaľ sa nejedná o služby all inclusive.

Kontinentálne raňajky - zväčša sú servírované. Pozostávajú: teplý nápoj, miestny chlieb, maslo, džem.
Rozšírené kontinentálne raňajky formou bufetu - samoobslužný výber. Doplnené kontinentálne raňajky o miestny syr alebo údeninu, prípadne vajcia, v niektorých prípadoch o zeleninu a ovocie.
Raňajky formou švédskych stolov - samoobslužný voľný výber v rozsahu rozšírené kontinentálne raňajky, obohatené o ovocie, zeleninu, poprípade o teplé pokrmy. Zo žiadnych stravovacích zariadení sa nedovoľuje vynášať jedlo bez výslovného dovolenia hotelového personálu.

STRAVOVANIE FORMOU „ALL INCLUSIVE“

Znamená poskytovanie stravovania a nápojov v rámci fixného rozvrhu daného ubytovacieho zariadenia uvedeného v katalógu. Služby nad rámec daného „All Inclusive“ balíka sú vždy spoplatňované osobitne. V tomto prípade sa to týka aj pitnej vody, ktorá je poskytovaná v rámci fixného rozvrhu balíka „All Inclusive“ a nie je dovolené vynášať neobmedzené množstvo pitnej vody na izbu alebo na pláž, teda mimo priestor vyhradený ubytovacím zariadením. Hotel má k dispozícií napr. lobby bar alebo bar pri bazéne a je bežné, že nad rámec balíka „All Inclusive“ je potrebné si nápoje a pitnú vodu zakúpiť. „All Inclusive“ zahŕňa raňajky, obedy, večere formou bufetových (švédskych) stolov alebo formou menu, miestne nealkoholické a alkoholické nápoje počas dňa, prípadne dodatočné občerstvenie. Minibar na hotelovej izbe nie je súčasťou „All Inclusive“. Zväčša všade záleží na majiteľovi hotela, akým spôsobom si systém „All Inclusive“ služieb konkrétne upraví, preto dochádza k odlišnostiam v jednotlivých hoteloch a ubytovacích zariadeniach. Každý systém „All Inclusive“ služieb sa odlišuje tiež v jednotlivých štátoch a nie je možné systém „All Inclusive“ služieb v jednotlivých krajinách alebo štátoch porovnávať. Kvalita a rozsah „All Inclusive“ ponuky je ovplyvnená kategóriou hotela. „Ultra All Inclusive“ znamená poskytovanie stravovania a nápojov formou „All Inclusive“ a navyše ďalšie služby ako napr. skoré a neskoré raňajky, „midnight soup“, ponuku importovaných alkoholických nápojov, osušky, animačné programy, tematické večery a pod. All Inclusive Light“ je stravovanie, ktoré zahŕňa raňajky, obedy, večere, nealkoholické a niektoré alkoholické (víno a pivo) nápoje. V ponuke sú nealkoholické a alkoholické nápoje miestnej výroby (pivo a víno) podľa fixného rozvrhu, ktorý je v kompetencii hotela. Každý hotel ponúka rôzny rozsah služieb „All Inclusive“ . Kompletný rozpis služby „All Inclusive“ pre daný hotel je možné si vyžiadať na recepcii. Stravovanie a využívanie služieb prislúcha klientom od ich ubytovania až po od ubytovanie v hoteli.

PLÁŽE A BAZÉNY

Pláže pred hotelovými zariadeniami sú takmer všade vo verejnom vlastníctve a ich čistenie je v kompetencii miestnych obcí. Sú prístupné aj miestnym obyvateľom, ktorých správanie sa môže odlišovať od zvyklostí v našej krajine, preto si treba dávať vždy pozor aj na veci. Taktiež nie je vylúčené, že zmena poveternostných podmienok dočasne obmedzí pobyt na pláži – náplavy rias, vodných tráv, drobných kamienkov a pod. Tieto skutočnosti sú neovplyvniteľné. Počet ležadiel a slnečníkov na pláži, čí pri bazéne, nezodpovedá kapacite ubytovacieho zariadenia. Údaje o vzdialenosti hotela od pláže v katalógu sú len orientačné a sú rátane vzdušnou čiarou. Z hygienických dôvodov je potrebné dodávať do bazéna určité množstvo chemikálií. Počas letnej sezóny sú v hotelových zariadeniach zvyčajne k dispozícii od 08:00 do 18:00 hod. Keďže nie všetky hotelové bazény majú filtráciu, je možné, že niekedy budú bazény v určitom čaše mimo prevádzky.

DELEGÁT

Na mieste pobytu je Vám k dispozícii starostlivo vybratý delegát, ktorý pozná dobre miestne pomery a ochotne Vám vo všetkom poradí. Jeho návštevné hodiny a telefonický kontakt v prípade potreby sú zaznamenané na informačnej tabuli vo vstupnej hale alebo v informačných šanónoch resp. na recepcii ubytovacieho zariadenia, alebo v prípade ubytovania v penziónoch v sídle partnerskej CK. V Bulharsku máme v mnohých letoviskách dokonca aj vlastné kancelárie, kde sa počas otváracích hodín takisto môžete obrátiť s akoukoľvek otázkou na našich skúsených delegátov. V prípade poistnej udalosti je potrebné vždy kontaktovať delegáta, ktorý je presne informovaný ako postupovať a pomôže Vám riešiť akýkoľvek zdravotný problém resp. poistnú udalosť.

FAKULTATÍVNE VÝLETY

Bližšie informácie o možných výletoch môžete čerpať z informačných kníh CK Solvex na mieste pobytu, umiestnených zväčša pri recepcii ubytovacieho zariadenia a Vás o nich poinformuje delegát a zástupca CK Solvex na informačných schôdzkach. Výlet si môžete objednať u nášho delegáta v miestnej mene alebo v eurách.

ŽIVOČÍCHY

Neovplyvniteľnou skutočnosťou, s ktorou sa môžete v jednotlivých destináciách stretnúť, je výskyt drobných živočíchov a hmyzu v ubytovacích zariadeniach a to i napriek úsiliu hotelierov a majiteľov ubytovacích objektov o ich odstránenie. V strediskách sa vyskytujú komáre a drobný hmyz, preto je lepšie si vziať si so sebou prostriedky proti hmyzu a nenechávať v izbe nechránené potraviny. Výskyt hmyzu však neznamená, že ubytovanie, resp. hotelové stredisko nie je čisté alebo je nehygienické. Túto skutočnosť nemôžeme nijako ovplyvniť.

VÝHRADA NA ZMENY PREDAJCU CK SOLVEX

Ponuka v tomto katalógu je pripravovaná v značnom časovom predstihu pred realizáciou zájazdu a i napriek vynaloženému úsiliu starostlivo pripraviť všetky informácie v katalógu o doprave, ubytovaní a o rozsahu poskytovaných služieb, môžu nastať aj nové okolnosti, ktoré majú vplyv na podmienky realizácie pripravovaných zájazdov. Vyhradzujeme si preto právo na ich zmenu.


Centrála CK Solvex:
Šusteková 13-15, 851 04 Bratislava,
Tel.: 02/2100 2100

Prevádzky CK Solvex:

Kamenné nám.1, 811 08 Bratislava,
Tel.: 02/6241 3694
Dunajská 16, 811 08 Bratislava,
Tel.:02/6241 3695
Hlavná 135, 080 01 Prešov,
Tel.: 02/6241 3696
Dolná c.32, 974 00 Banská Bystrica,
Tel.:02/6241 34654
Alžbetina 31, 040 01 Košice,
Tel.: 02/6241 3430
1. mája 91/1, 031 01 Liptovský Mikuláš,
Tel.: 02/5292 6066
1. mája 8, 058 01 Poprad,
Tel.: 02/5263 8262
Mariánske nám. 15, 010 001 Žilina,
Tel.: 02/2102 5532
Klimentská 1/1246, 110 00 Praha,
Tel.: +420 222 313 274

Call centrum: 0904 638 227


Proč cestovní kancelář Solvex?

certifikát
EN ISO 9001: 2008
nejvíce letovisek
v Bulharsku
16 let na trhu
každý rok novinky
ve všech letoviscích
dostupný delegát
kvalitní a zkušení
zaměstnanci
extra slevy
pro věrné klienty

Last Minute na email

Odebírejte Last Minute a Last Moment akce CK Solvex do e-mailu

222 313 274

Po - Pá 9:00 do 18:00

So 9:30 do 14:00

flag-sk flag-cz